Wągrowiec: Organizacja i przeprowadzenie dwóch pobytów rehabilitacyjno-szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych będących beneficjentami projektu systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym
Numer ogłoszenia: 121689 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92353 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 27 614, faks 67 26 27 614.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie dwóch pobytów rehabilitacyjno-szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych będących beneficjentami projektu systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia dwóch pobytów rehabilitacyjno- szkoleniowych: 1.14 dniowy turnus rehabilitacyjno - szkoleniowy dla 24 osób niepełnosprawnych i 3 opiekunów osób niepełnosprawnych. 2.7 dniowy pobyt rehabilitacyjno - szkoleniowy dla 15 Pań - Amazonek. dla beneficjentów projektu systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wągrowcu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.14 dniowy turnus rehabilitacyjno - szkoleniowy dla 24 osób niepełnosprawnych opiekunów osób niepełnosprawnych. Wymagania szczegółowe dotyczące Ośrodka: a)Ośrodek musi posiadać aktualny wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r.) b)Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w którym będą uczestniczyć osoby z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami: z upośledzeniem umysłowym,z chorobą psychiczną, z zaburzeniami głosu i mowy, z dysfunkcją narządu słuchu, z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu ruchu, poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z epilepsją (padaczką), ze schorzeniami układu oddechowego, ze schorzeniami układu krążenia, z chorobami układu pokarmowego, z chorobami układu moczowo-płciowego, ze schorzeniami kręgosłupa, z chorobami neurologicznymi, ze schorzeniami endokrynologicznymi, ze schorzeniami metabolicznymi, z chorobami układu krwiotwórczego, z cukrzycą. c) Każdy pokój w ośrodku winien posiadać pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc). d) Każdy pokój winien być wyposażony w TV i oddzielne łóżka. e) Na terenie ośrodka winna znajdować się baza zabiegowa, minimum gabinet fizykoterapii, hydroterapii, laseroterapii. f) Minimum jeden pokój 2 osobowy winien być dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. g) Ośrodek na swoim terenie winien posiadać stołówkę. h) Na terenie ośrodka winno znajdować się miejsce do zorganizowania zajęć sportowo - rekreacyjnych. j) Ośrodek winien posiadać na swoim terenie basen kryty z podgrzewaną wodą, k) Przy ośrodku winno znajdować się wyznaczone miejsce do zorganizowania ogniska, posiadające miejsce do siedzenia dla każdego uczestnika wyjazdu. l) Ośrodek winien zapewnić uczestnikom w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską oraz opiekę ratownika na basenie. m) Ośrodek winien zapewnić obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy. n) Ośrodek winien być dostosowany do osób niepełnosprawnych, w tym do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wymogi co do wyżywienia: Całodzienne wyżywienie ( śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, podwieczorek, kolacja). Wymogi co do noclegu: Nocleg w pokojach 2-osobowych z odrębnymi łóżkami. Pokoje typu komfort z łazienką i WC. Minimum jeden pokój 2 osobowy winien być dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Atrakcje dodatkowe: Organizator zapewni zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem turnusu i uwzględnieniem rodzaju niepełnosprawności osób biorących w nim udział. Organizator powinien zorganizować uczestnikom na terenie ośrodka minimum jeden wieczór grillowy, z co najmniej jednym daniem gorącym i gorącymi napojami. Organizator zapewni łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych w wymiarze nie mniejszym niż cztery godziny dziennie. W ramach 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego Organizator zapewni: a)opiekuna grupy przez cały czas trwania turnusu, b)minimum trzy wieczorki integracyjne w okresie pobytu na turnusie, c)dwa seanse kinowe, d)jednodniową wycieczkę do miejscowości atrakcyjnej turystycznie zapewniając transport, bilety wstępu, e)rejs statkiem - katamaranem po jeziorze Durowskim. Do dyspozycji uczestników turnusu należy udostępnić nieodpłatnie: 1)salę szkoleniową dla 24 osób, wyposażoną w sprzęt multimedialny, dostępną w weekendy (soboty, niedziele) w godz. od 9.00 do 19.00 2)basen dostępny w dni robocze od poniedziałku do piątku z zapewnioną opieką ratownika w wymiarze min 1,5h, 3)miejsce do prowadzenia zajęć sportowych - sala sportowa wyposażona w sprzęt do ćwiczeń - min 2 razy w tygodniu, 4) kręgielnię - minimum dwa razy w tygodniu. Przeprowadzenie warsztatów kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 15h dla każdego uczestnika w zakresie: Wykonawca przeprowadzi dla uczestników turnusu - 24 osoby niepełnosprawne warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 15h zegarowych ( godzina zegarowa obejmuje 45 minut zajęć i 15 minut przerwy), ramowy program warsztatów obejmuje: kontakty interpersonalne, integracja, bariery zmiana nawyków, radzenie sobie w trudnych sytuacjach bycie kobietą - bycie mężczyzną - równe prawa? niesprawny - sprawny, relacje, oczekiwania, problemy, mocne strony doskonalenie umiejętności koncentracji uwagi asertywność - sztuka bycia sobą twórcza aktywność i wyrażanie siebie. Wykonawca zapewni: specjalistę z odpowiednimi kwalifikacjami, który przeprowadzi warsztaty- psycholog, materiały szkoleniowe w wersji papierowej i na płycie CD, opatrzonych w logo UE oraz POKL, niezbędne wzory logotypów dostarczy Zamawiający, zaświadczenia ukończenia warsztatów, badanie ankietowe i dokumentację fotograficzną z przeprowadzonego kursu na płycie CD, DVD, uwzględniającą co najmniej jedno zdjęcie dla każdego uczestnika z zajęć. Uczestnicy turnusu: Uczestnikami turnusu będą 24 osoby niepełnosprawne, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim, 3 opiekunów osób niepełnosprawnych. Liczba uczestników i opiekunów może ulec zmianie. Ubezpieczenie uczestników: Wykonawca pokryje koszty ubezpieczenia uczestników turnusów od pierwszego do ostatniego dnia pobytu na turnusie rehabilitacyjnym, na kwotę nie mniejszą niż 10 tyś. zł na każdą osobę biorącą udział w turnusie. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z uczestnictwem w turnusie. Obowiązki i czynności związane z realizacją turnusu rehabilitacyjnego: Wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika, Wykonawca przeprowadzi badanie lekarskie dla 24 osób - uczestników turnusu, zakończone wskazaniem zabiegów leczniczych, Wykonawca zapewni przeprowadzenie minimum dwóch zabiegów rehabilitacyjnych dziennie dla jednej osoby niepełnosprawnej będącej uczestnikiem turnusu, wg zaleceń lekarza ośrodka. Wykonawca wystawi na Zamawiającego w terminie do 30 dni po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego dwie odrębne faktury na każdego uczestnika zawierające oprócz pełnych danych uczestnika: kwotę dofinansowaną ze środków PFRON (faktura 1) kwotę płatną ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (stanowiące różnicę pomiędzy wynagrodzeniem ofertowym za 1 uczestnika/opiekuna turnusu, a kwotą dofinansowania uczestnictwa w turnusie ze środków PFRON (faktura 2) Przesłanie Zamawiającemu w terminie do 30 dni od zakończenia turnusu faktur, Karty informacyjnej o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego, dokumentacji fotograficznej z przebiegu turnusu na płycie CD Wykonawca uzyska po przebytym turnusie u każdej osoby niepełnosprawnej będącej uczestnikiem turnusu efekt (rezultat) podwyższenia poziomu funkcjonowania jej w życiu codziennym i integracji. Informację taką należy zawrzeć w Karcie informacyjnej o przebiegu turnusu Zamawiający w trosce o należyte wykonanie zamówienia, zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej przebiegającego turnusu. 2.7 dniowy pobyt rehabilitacyjno - szkoleniowy dla 15 Pań - Amazonek Wymagania szczegółowe dotyczące Ośrodka: Wykonawca zapewni Ośrodek, który będzie posiadał uprawnienia i dysponował bazą, sprzętem oraz osobami z odpowiednimi kwalifikacjami ( rehabilitant, terapeuci, lekarz, pielęgniarka) do wykonywania specjalistycznych zabiegów rehabilitacyjnych dla kobiet po amputacji piersi. Wykonawca zapewni zabiegi specjalistyczne dla 15 Pań - Amazonek w ilości co najmniej: automasaż z instruktażem - 5 zabiegów, gimnastyka indywidualna UGUL - 5 zabiegów, drenaż limfatyczny automatyczny BOA - 3 zabiegi, drenaż limfatyczny ręczny - 2 zabiegi, aquavibron - 5 zabiegów, fizykoterapia - 5 zabiegów, Zakwaterowanie w Ośrodku winno być w : pokojach 2 osobowych, wyposażonych w pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc), wyposażonych w TV i oddzielne łóżko dla każdej osoby. Ośrodek na swoim terenie winien posiadać stołówkę, salę fitness, basen kryty z podgrzewaną wodą, jacuzzi, saunę - dostępne nieodpłatnie w ramach siedmio dniowego pobytu. Ośrodek winien zapewnić obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy. Wymogi co do wyżywienia: Wykonawca zapewni minimum 2 posiłki dziennie: śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu szwedzkiego. Do dyspozycji uczestników należy udostępnić nieodpłatnie: 1)salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt multimedialny celem zorganizowania warsztatów z psychologiem - 5h, warsztatów ze specjalistą dopasowaniu ubioru - bielizny dla kobiet po amputacji piersi - 5h 2)basen termalny z jacuzzi, 3)basen termalny do ćwiczeń ze stanowiskami do masażu całego ciała z biczami wodnymi, 4)grota solna, 5)sauna sucha z koloroterapią i muzykoterapią lub łaźnia parowa z aromatoterapią, 6)salę fitness, siłownię, W ramach pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego dla pań Amazonek, Wykonawca zobowiązany jest do: a.przeprowadzenia warsztatów z psychologiem dla kobiet po amputacji piersi - 5h obejmujących zagadnienia: przekształcanie lęku w spokój umysłu rozwijanie i wzmacnianie nadziei i zaufania radzenie sobie ze stresem udoskonalenie systemu wsparcia i umiejętności komunikacji rola rozrywki w zdrowieniu ustalenie własnej drogi do zdrowia i jego utrzymanie b.warsztaty dla 15 pań Amazonek ze specjalistą doboru ubioru - 5h, w tym dopasowaniu dla każdej z pań stroju kąpielowego w kwocie maksymalnej do 200,00 zł 1 strój. Strój kąpielowy przechodzi na własność każdej z uczestniczek projektu. W przypadku realizacji warsztatów ze specjalistą doboru ubioru - termin realizacji szkolenia najpóźniej w drugim dniu pobytu wraz z przekazaniem strojów kąpielowych. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca poniesie koszty: a.zakwaterowania, wyżywienia, zabiegów rehabilitacyjnych dla 15 osób - Pań Amazonek, b.bezpiecznego transportu 15 uczestników wyjazdu i ich bagażu (od miejsca wyjazdu tj.z Wągrowca do Pogorzelicy z powrotem), pojazdem sprawnym technicznie, posiadającym ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami o transporcie drogowym (w tym wymagane prawem zezwolenia i licencje dla firmy przewozowej), obsługiwanym przez kierowców posiadających odpowiednie wymagania do kierowania pojazdami i samochodami służącymi do przewozu osób. c.przeprowadzenia dwóch paneli warsztatowych: z psychologiem i specjalistą doboru ubioru w tym wynagrodzenia specjalistów, zapewnienie sali wykładowej wyposażonej w niezbędny sprzęt audio - wizualny, tablice, zakup materiałów szkoleniowych oznakowanych zgodnie z logotypami UE i POKL, zakup materiałów - stroi kąpielowych dla 15 uczestniczek projektu. d.ubezpieczenia uczestników pobytu od następstw nieszczęśliwych wypadków, e.wydania zaświadczeń z ukończenia warsztatów f.badania ankietowego przeprowadzonego w ostatnim dniu pobytu g.dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonego pobytu na płycie CD, DVD, uwzględniającej co najmniej dla 1 zdjęcie dla każdej osoby uczestniczącej w wyjeździe. Zamawiający w trosce o należyte wykonanie zamówienia, zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej przebiegającego pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.00.00.00-9, 85.14.00.00-2, 55.27.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101498,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ