Wągrowiec: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych
Numer ogłoszenia: 405928 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353346 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 27 614, faks 67 26 27 614.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla uczestników, uczestniczek projektu pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w ramach zadania publicznego w zakresie działalności na rzecz integracji reintegracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 1.Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia uczestników, uczestniczek szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia. 2.Wraz z rozpoczęciem szkolenia, Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika, uczestniczkę szkolenia w materiały dydaktyczne i biurowe ( notatnik, długopis), niezbędne do realizacji programu szkolenia. 3.Wszelkie materiały dydaktyczne wydawane uczestnikom, uczestniczkom szkoleń winny zawierać logo EFS oraz informację o współfinansowaniu projektu. Logo EFS, treść zamieszczonej informacji oraz dane personalne uczestników/uczestniczek szkolenia będą uzgodnione z Zamawiającym. 4.Wykonawcy dotyczą wyłącznie wymagania dotyczące szkoleń współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. 5.Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia listy obecności oraz informowania Zamawiającego o nieobecności na szkoleniu lub rezygnacji uczestniczka, uczestniczki szkolenia nie później niż w ciągu 2 dni od zaistnienia zdarzenia - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. 6.Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu listy obecności: a) za każdy miesiąc szkolenia do 3 dnia roboczego następnego miesiąca, lub; b) w przypadku szkolenia trwającego krócej niż miesiąc do końca miesiąca, w którym odbywało się szkolenie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia na zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia logo EFS oraz informację o współfinansowaniu projektu pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym, przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, przy czym treść zamieszczonej informacji oraz dane personalne uczestników będą uzgodnione z Zamawiającym. W przypadku, gdy wzór zaświadczenia został określony w odrębnych przepisach prawa i nie można umieszczać na nich dodatkowych znaków i informacji, Wykonawca wyda dodatkowo własne zaświadczenie zawierające logo i wymienione wyżej informacje. 8.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić warunki szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy liczby osób objętych szkoleniem. W takim przypadku, Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób. 10. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kopii certyfikatów lub zaświadczeń o ukończeniu szkolenia wraz z pokwitowaniem odbioru przez uczestniczkę/uczestnika szkolenia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii dziennika zajęć szkolenia. 12. W celu sprawdzenia efektywności szkolenia, Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników, uczestniczek szkolenia oraz przekazania Zamawiającemu kopii. IV. ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWE Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ( przez ofertę częściową rozumie się zamówienie określone numerycznie w częściach od Nr 1 do Nr 7 w pkt. IV SIWZ) Części zamówienia: Część nr 1.: Kurs grafiki komputerowej - program Corell Draw, projektowanie stron www Celem kursu jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności na temat tworzenia i edycji prac graficznych, przygotowanie do dalszego kształcenia w kierunku grafika komputerowego. Nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności z zakresu konstruowania stron internetowych, rozbudowywania witryn internetowych. Program kursu oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz powinien uwzględniać zagadnienia: związane z grafiką komputerową CorellDraw ( 25 h) oraz projektowaniem stron www - ( 25h). Do uczestnictwa w kursie zostało zakwalifikowanych 21 osób , w tym 12 osób niepełnosprawnych oraz 9-ioro usamodzielnianych wychowanków rodzinnych i instytucjonalnych form pieczy zastępczej oraz placówek o których mowa w ustawie o pomocy społecznej. Przeprowadzenie kursu w ramach dwóch grup liczących 12 i 9 osób. Wskazanym jest, aby szkolenie dla każdej grupy odbywało się w innym terminie. Termin realizacji zamówienia: 15 października - 30 listopada 2012r. Liczba godzin kursu powinna obejmować minimum 50 godzin zegarowych dla każdego uczestnika kursu. Zajęcia powinny odbywać się: I grupa osoby niepełnosprawne: od poniedziałku do piątku w godz. od 16.00 do 20.00 II grupa usamodzielniani wychowankowie: od poniedziałku do środy w godz. od 1530 do 1930 oraz od soboty do niedzieli w godz. od 1000 do 1600 Dzienna liczba godzin kursu nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Miejsce kursu: siedziba Zamawiającego - ul. Wierzbowa 1 , miasto Wągrowiec ( sala szkoleniowa wraz z zapleczem zostanie udostępniona nieodpłatnie) . Zamawiający dopuszcza ewentualność zmiany miejsca prowadzenia kursu, z zastrzeżeniem zachowania identycznych warunków dotyczących użyczenia Sali szkoleniowej wraz z zapleczem) Kurs powinien być zakończony egzaminem wewnętrznym, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu i uzyskanych kwalifikacjach. W ramach kwalifikowanych kosztów Wykonawca jest zobowiązany do: - zwrotu kosztów dojazdów 6 osobom spoza miasta Wągrowca, w ustalonej kwocie ryczałtowej 20 zł za 1 osobodzień obecności uczestnika na kursie; - zapewnienia napojów (m.in. kawa, herbata, woda mineralna), wyrobów cukierniczych jako poczęstunek oraz niezbędnych dla konsumpcji jednorazowych naczyń Część nr 2: Kurs florystyczno-bukieciarski Celem kursu jest nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w kwiaciarni, przygotowanie do dalszego kształcenia w dziedzinie bukieciarstwa oraz florystyki. Program kursu oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać zagadnienia związane florystycznymi zasadami kompozycyjnymi-florystyką okolicznościową, sztuką układania kwiatów w naczyniach, dekoracją kwiatów doniczkowych, artystycznym pakowaniem prezentów. Do uczestnictwa w kursie zostały zakwalifikowane 22 osoby, w tym 9 osób niepełnosprawnych oraz 13 usamodzielnianych wychowanków rodzinnych i instytucjonalnych form pieczy zastępczej oraz placówek, o których w ustawie o pomocy społecznej. Przeprowadzenie kursu w ramach dwóch grup liczących 9 i 13 osób. Termin realizacji zamówienia: 15 października - 30 listopada 2012r. Liczba godzin kursu powinna obejmować minimum 40 godzin zegarowych dla każdego uczestnika kursu. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. od 15.30 do 19.30 z możliwością prowadzenia zajęć w systemie weekendowym od 10.00 do 16.00 Dzienna liczba godzin kursu nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Miejsce kursu: siedziba Zamawiającego - ul. Wierzbowa 1 , miasto Wągrowiec ( sala szkoleniowa wraz z zapleczem zostanie udostępniona nieodpłatnie) . Kurs powinien być zakończony egzaminem wewnętrznym, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i uzyskanych kwalifikacjach. W ramach kwalifikowanych kosztów Wykonawca jest zobowiązany do: - zwrotu kosztów dojazdów 15 osobom spoza miasta Wągrowca, w ustalonej kwocie ryczałtowej 20 zł za 1 osobodzień obecności uczestnika na kursie; - zapewnienia napojów (m.in. kawa, herbata, woda mineralna), wyrobów cukierniczych jako poczęstunek oraz niezbędnych dla konsumpcji jednorazowych naczyń Część nr 3.: Kurs obsługi piły motorowej Celem kursu jest nabycie i opanowanie przez uczestników wiedzy i podstawowych umiejętności z zakresu obsługi i eksploatacji piły motorowej oraz podstawowych technik pracy. Program kursu oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać zagadnienia związane z technikami pracy. Do uczestnictwa w kursie zostało zakwalifikowanych 8 osób ( w tym 7 osób niepełnosprawnych) . Termin realizacji zamówienia: 15 października 2012r. - 30 listopada 2012r. Liczba godzin zajęć dydaktycznych oraz praktycznych ramach kursu powinna wynosić min.16 godzin zegarowych na każdego uczestnika kursu. Zajęcia powinny odbywać się systemie weekendowym od 1000 do 1500, z tym, że jednorazowa ilość zajęć w ramach kursu nie może przekroczyć 6 godzin zegarowych. Miejsce kursu: miasto Wągrowiec lub inna miejscowość wskazana przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem organizacji dowozu i odwozu uczestników kursu z i do miasta Wągrowca. Kurs powinien być zakończony egzaminem wewnętrznym, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu i uzyskanych kwalifikacjach. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu odzież i obuwie robocze. Koszty niezbędnych badań lekarskich osób zakwalifikowanych do uczestnictwa w kursie obsługi piły motorowej pokrywane są przez Zamawiającego w ramach odrębnego zadania. Część nr 4.: Kurs palacza CO Celem kursu jest uzyskanie uprawnień palacza pieców CO - w zakresie obsługi kotłów wodnych i parowych na paliwa stałe, ciekłe i gazowe. Program kursu oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać zagadnienia związane dozorem technicznym, obowiązkami palacza pieców CO, eksploatacją kotłów, przemysłowymi urządzenia pary i gorącej wody, zasadami BHP przy urządzeniach cieplnych i na stanowisku palacza CO oraz ochroną p.poż, Do uczestnictwa w kursie zostało zakwalifikowanych 6 osób niepełnosprawnych. Termin realizacji zamówienia: 15 października 2012r. - 14 grudnia 2012r. Liczba godzin zajęć dydaktycznych oraz praktycznych ramach kursu powinna wynosić min. 20 godzin zegarowych na każdego uczestnika kursu. Zajęcia powinny odbywać się systemie weekendowym od 1000 do 1500, z tym, że jednorazowa ilość zajęć w ramach kursu nie może przekroczyć 6 godzin zegarowych. Miejsce kursu: miasto Wągrowiec lub inna miejscowość wskazana przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem organizacji dowozu i odwozu uczestników kursu z i do miasta Wągrowca. Kurs powinien być zakończony egzaminem wewnętrznym, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu i uzyskanych kwalifikacjach. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu odzież i obuwie robocze. Koszty niezbędnych badań lekarskich osób zakwalifikowanych do uczestnictwa w kursie palacza co pokrywane są przez Zamawiającego w ramach odrębnego zadania. Część nr 5.: Kurs krawiectwa lekkiego Celem kursu jest zapoznanie z podstawowymi wiadomościami i techniką krawiecką, nabycie podstawowej wiedzy z zakresu krawiectwa lekkiego, praktycznych umiejętności z zakresu kroju i szycia. Program kursu oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać zagadnienia technologii krawiectwa, materiałoznawstwa, kroju i modelowania. Do uczestnictwa w kursie zostały zakwalifikowane 3 osoby niepełnosprawne. Termin realizacji zamówienia: 15 października 2012 r. - 14 grudnia 2012r. Liczba godzin zajęć dydaktycznych oraz praktycznych ramach kursu powinna wynosić min. 40 godzin zegarowych na każdego uczestnika kursu. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. od 16.00 do 19.00 , z możliwością prowadzenia zajęć w systemie weekendowym od 10.00 do 15.00 z tym, że jednorazowa ilość zajęć w ramach kursu nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Miejsce kursu: miasto Wągrowiec lub inna miejscowość wskazana przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem organizacji dowozu i odwozu uczestników kursu z i do miasta Wągrowca. Kurs powinien być zakończony egzaminem wewnętrznym, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu i uzyskanych kwalifikacjach. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu odzież roboczą. Część nr 6.: Kurs komputerowy - podstawy MS Office - zakup vouchera Celem kursu jest nabycie umiejętności, które pozwalają na samodzielne posługiwanie się programami pakietu MS Office, program kursu oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać zagadnienia: MS WORD XP, MS EXCEL XP, MS ACCESS XP, MS POWER POINT XP, MS OUTLOOK XP Voucher zostanie zakupiony dla jednej osoby niepełnosprawnej. Termin realizacji zamówienia: 15 października 2012r. - 30 listopada 2012r. Liczba godzin kursu powinna obejmować minimum 40 godzin zegarowych i powinna zawierać zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych. Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Miejsce realizacji kursu: miasto Wągrowiec, pomieszczenia dostępne dla osoby z dysfunkcją narządu ruchu. Kurs powinien być zakończony egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem zaświadczenia. Część nr 7.: Kurs podstawowy języka francuskiego - zakup vouchera Celem kursu jest nabycie umiejętności praktycznego posługiwania się językiem francuskim, Program kursu oraz materiały dydaktyczne powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać zagadnienia: sytuacji i rozmów codziennych, rozkład dnia, nazwy liter, kolory, dni, miesiące, pory roku pytania, prośby, przeprosiny, odmowy, ja i moi bliscy, rodzina, przyjaciele, przedstawianie się , dom, mieszkanie, opis przedmiotów w domu, w pracy, praca, umawianie spotkań miasto, wieś, komunikacja publiczna - środki transportu, zachowanie na ulicy - pytanie o drogę, zakupy, bar, kawiarnia, kino, teatr, muzyka Voucher zostanie zakupiony dla jednej osoby niepełnosprawnej. Termin realizacji zamówienia: 15 października 2012r. - 30 listopada 2012r. Liczba godzin kursu powinna obejmować minimum 80 godzin zegarowych i powinna zawierać zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych. Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Miejsce realizacji kursu: miasto Wągrowiec, pomieszczenia dostępne dla osoby z dysfunkcją narządu ruchu. Kurs powinien być zakończony egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem zaświadczenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs grafiki komputerowej - program CorellDraw, projektowanie stron www

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs florystyczno - bukieciarski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 3   

Nazwa: Kurs obsługi piły motorowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3968,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 4   

Nazwa: Kurs palacza CO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3660,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 5   

Nazwa: Kurs krawiectwa lekkiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 6   

Nazwa: Kurs komputerowy - podstawowy MS Oficce - zakup Vouchera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 7   

Nazwa: Kurs podstawowy języka francuskiego - zakup vouchera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ