Wyszukaj:
Starostwo Powiatowe w Wągrowcu
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
Twoje sprawy
  Powiat - informacje ogólne
•  Rys historyczny
•  Charakterystyka ogólna
•  Dane statystyczne
•  Status Prawny
•  Zakres działania i zadania Powiatu
  Władze Powiatu
•  Władze Powiatu - organy Powiatu
  Działalność organów Powiatu
•  Rada Powiatu
•  Zarząd Powiatu
•  Informator Rady Powiatu Wągrowieckiego
  Starosta
•  Status prawny
  Powiatowe jednostki organizacyjne
•  Służby, inspekcje i straże
•  Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego
•  Jednostki organizacyjne posiadające status powiatowych osób prawnych
•  Instytucje znajdujące się w budynku Starostwa (ul. Kościuszki 15)
  Powiat
•  Załatwianie spraw w Starostwie
•  Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
•  Przetargi
•  Majątek Powiatu
•  Organizacje pozarządowe na terenie Powiatu
•  Konsultacje aktów prawa miejscowego
•  Ochrona Zdrowia
  Finanse Powiatu
•  Budżet powiatu na 2015 rok
•  Wieloletnia Prognoza Finansowa
•  Sprawozdawczość budżetowa
•  Uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej
  Prawo lokalne
•  Statut
•  Regulamin Organizacyjny Starostwa
•  Akty prawa miejscowego
•  Strategia rozwoju
•  Plan Rozwoju Lokalnego
•  Wieloletni Plan Inwestycyjny
•  Inne
  Informacje
•  Aktualności
•  Nabór pracowników
•  Niepublikowane w BIP
•  Archiwum
•  Elektroniczne udostępnienienie przepisów prawa
•  Informacje o dokonanych zgłoszeniach budowlanych
  Oświadczenia Majątkowe
•  Oświadczenia Radnych
•  Oświadczenia Członków Zarządu
•  Oświadczenia Sekretarz i Skarbnik
•  Oświadczenia Dyrektorów Jednostek Powiatu
•  Oświadczenia Kierowników Wydziałów Starostwa Powiatowego
•  Oświadczenia osób wydających decyzje w imieniu Starosty
•  Oświadczenia radnych na dwa miesiące przed upływem kadencji
•  Oświadczenia majątkowe Radnych składane w terminie 30 dni od daty ślubowania
  Wybory 2014
•  Wyniki wyborów
•  Harmonogram dyżurów Powiatowej Komisji Wyborczej w Wągrowcu
•  Obwieszczenie Starosty Wągrowieckiego
•  Okręgi wyborcze i liczba radnych
•  Kodeks wyborczy i kalendarz wyborczy
•  Informacje o tworzeniu komitetów wyborczych
•  Informacje o zgłaszaniu list kandydatów na radnych w wyborach do rad powiatów
•  Komunikaty Komisarza Wyborczego w Pile
•  Harmonogram dyżurów i komunikaty Powiatowej Komisji Wyborczej w Wągrowcu
  Wybory 2010
•  Obwieszczenie Starosty z dnia 1 października 2010r.
•  Kalendarz wyborczy
•  Komunikaty Komisarza Wyborczego w Pile
•  Skład Powiatowej Komisji Wyborczej
•  Harmonogram dyżurów Powiatowej Komisji Wyborczej
•  Uchwały PKW
•  Obwieszczenie Powiatowej Komisji Wyborczej z dnia 4 listopada 2010 roku
•  Wyniki wyborów samorządowych 2010
  SPRAWY W STAROSTWIE
•  SPRAWY
•  Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Pomoc
Statystyki

9150146
od 16 czerwca 2003 r.
Powiat » Załatwianie spraw w Starostwie » Wydział Organizacyjny Wersja do druku

Wydział Organizacyjny



Kierownik Wydziału - Elżbieta Gaertner
pokój nr 203
tel. 067 2680-530


Wydział Organizacyjny zapewnia poprzez Biuro Rady obsługę administracyjną Rady Powiatu, Komisji Rady i Zarządu. Zapewnia również sprawną organizację i funkcjonowanie Starostwa, organizację przyjmowania obywateli w sprawie skarg i wniosków, załatwianie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników.

Do podstawowych zadań Wydziału Organizacyjnego należy w szczególności:

 I. Z zakresu zadań Biura Rady:

1. Gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady i Komisji.
2. Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady i Komisji.
3. Protokołowanie obrad Rady i posiedzeń Zarządu.
4. Prowadzenie rejestru:
a) uchwał Rady Powiatu,
b) uchwał Zarządu Powiatu,
c) wniosków Komisji i radnych,
d) interpelacji i zapytań radnych.
5. Przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady, wniosków Komisji i interpelacji radnych zainteresowanym kierownikom Wydziałów oraz czuwanie nad terminowym ich załatwieniem.
6. Przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady.
7. Udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego.
8. Prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych Powiatu.
9. Obsługa posiedzeń Zarządu.
10.Przekazywanie materiałów do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.
11.Współpraca z mediami.
12.Współorganizowanie na terenie Powiatu imprez promocyjnych, okolicznościowych, obchodów rocznic, świąt itp.
13. Współdziałanie w pracach związanych z promocją Powiatu i współpracą zagraniczną.
14. Redagowanie pism okolicznościowych w imieniu Starosty.

II. Z zakresu innych zadań:

1. Opracowywanie projektu Statutu Powiatu i jego nowelizacji.
2. Opracowywanie projektów Regulaminu Organizacyjnego i Regulaminu Pracy Starostwa oraz kontrola ich realizacji.
3. Inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa.
4. Wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.
5. Prowadzenie zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty.
6. Prowadzenie zbioru porozumień spraw powierzonych innym jednostkom.
7. Udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Powiat.
8. Podejmowanie czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego.
9. Prowadzenie kancelarii tajnej.
10.Prowadzenie rejestru skarg i wniosków, opracowywanie analiz.
11.Przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie kontaktów ze Starostą i Wicestarostą.
12.Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, dotyczącej zawieranych przez Starostę ponadzakładowych układów zbiorowych pracy.
13.Prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych powoływanych przez Zarząd Powiatu.
14.Prowadzenie spraw socjalnych pracowników.
15.Koordynacja szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników.
16.Planowanie i realizacja wydatków osobowych Starostwa.
17.Administrowanie budynkami Starostwa oraz ich wyposażeniem.
18.Zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.
19.Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo – technicznym oraz konserwacją wyposażenia Starostwa.
20.Zabezpieczenie mienia Starostwa.
21.Załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, nagłówkowymi i tablicami.
22.Gospodarowanie taborem samochodowym.
23.Wdrażanie postępu technicznego w pracy Starostwa.
24.Zapewnienie informacji wizualnej dla interesantów.
25.Prowadzenie biblioteki oraz archiwum Starostwa.
26.Zabezpieczenie łączności telefonicznej, telefaksowej i alarmowej.
27.Wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa.
28.Udzielanie zamówień zgodnie z ustawą „Prawo zamówień publicznych” oraz nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących w tym zakresie przepisów.
29.Obsługa informatyczna Starostwa.
30.Wykonywanie zadań związanych z wyborami.
31.Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej.
32.Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych o Powiecie.
33.Obsługa strony internetowej Powiatu.
34.Prowadzenie ewidencji mienia Powiatu.
35.Zawieranie umów na wynajem lokali, będących własnością Powiatu.
36.Wystawianie faktur najemcom lokali, oraz faktur za współudział w kosztach.
37.Opracowywanie projektu budżetu Powiatu oraz dokonywanie analiz z jego wykonania.
38.Prowadzenie centralnego rejestru wszystkich umów zawieranych przez Zarząd Powiatu.
39.Nadzór nad ubezpieczeniem mienia Powiatu.
40.Prowadzenie Punktu Obsługi Interesantów.


Informację wytworzył: Wydział Organizacyjny, Data wytworzenia: (brak danych), Wprowadził do systemu: Kinga Basiura, Data wprowadzenia: 2009-05-25 11:56:10, Zatwierdził do publikacji: Kinga Basiura, Data publikacji 2009-05-25 11:56:54, Ostatnia zmiana: 2009-07-14 14:03:42, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 1367