Zgodnie z art. 19 a ust. 3 i 4 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.) Zarząd Powiatu zamieszcza oferty złożone w trybie tzw. „małych grantów” na okres 7 dni w:
1) Biuletynie Informacji Publicznej,
2) na tablicy ogłoszeń Starostwa,
3) na stronie internetowej Powiatu.
Każdy w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty może zgłosić do niej w formie pisemnej swoje uwagi.
Uwagi należy składać w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15, z dopiskiem „Małe granty – uwagi”.
Po upływie tego terminu oraz po rozpatrzeniu uwag Zarząd Powiatu niezwłocznie zawiera umowę o wsparcie lub o powierzenie realizacji zadania publicznego.
Biuro Spraw Obywatelskich i Zdrowia
OFERTA NR 2
Oddział Rejonowy Polskiego Związku emerytów, Rencistów i Inwalidów w Wągrowcu
Zadanie z zakresu turystyki i krajoznawstwa
Tytuł zadania publicznego: „Sarbinowo”
Data publikacji oferty: 06.04.2011r. |